Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-15 15:46:50
be to valstybines televizijos misija - sviesti visuomene ir lietuvoje tai
labai sunkiai vyksta.

Tarkim suomiai turi 4 valstybinius kanalus ir viena pusiau valstybini.
Vienas ish ju skirtas vien tik dokumentikai, menine verte turinciu filmu
rodymui ir t.t. Lietuvoje tokio kanalo deja nera. Na is dalies LTV2 tam
turetu but skrtas, bet jo matomumas apsiriboja 4-5 didziaisiais miestais