Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-15 09:10:32
>Išvada viena - nėra paklausos (arba ji "šokiuose"), nėra ir pasiūlos.<

Tarp kitko, labai teisingai pastebeta. Paklausa formuoja pasiula, kokio
lygio liaudis, tokio lygio ir valdzia, ir ziniasklaidos priemones.

Nebuna taip, kad liaudies lygis zemas, o valdzios bei ziniasklaidos
intelekto lygis daug aukstesnis.
Liaudis verkslena del valdzios ir nesupranta, kad valdzios lygis tai
tiesioginis tos pacios liaudies lygio atspindys.

> Ergo - prerogatyva keisti situaciją priklauso tiems, kurie yra
> sąmoningesni, geriau informuoti ir sugeba prisiimti atsakomybę ne vien už
> savo subinę.

Mintis gal ir gera, bet kaip anksciau minejau, negali buti valdymas daug
aukstesnio lygio, nei liaudies supratimas. Liaudziai reikia duonos ir
zaidimu ir dabar, o ne kryptingo darbo, kuris duos rezulatu po 10-20 metu.