Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: RaR
Data: 2010-12-10 11:18:56
Lietuva su 3 mln gyventoju energijos suvartojimo prasme tai, sakyčiau, mažiau nei vidutinio dydžio miestas. Šiaip jau iš tikrųjų pernelyg daug žiūrima pro tą strateginę prizmę. Prisijungiam prie vakarų šalių elektros tinklų, ir iš ko pigiau, iš to perkam - Rusijos, Baltarusijos, Latvijos, Švedijos ar dar ko nors. O patys gaminame tą, ką galime pigiau ar geriau gaminti. Jei iš tikrųjų taip galime gaminti elektrą - gaminkime ją. Bet išsikelti tokį siekį, kad nepaisant nieko turime 100 proc. patys apsirūpinti elektra - nelabai ekonomiškai protinga. Juk neapsirūpiname patys nei nafta, nei dujomis, nei procesoriais, nei bananais. Bet pragyvename.