Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 12:08:52
Jau iš pat pradžių, dar prieš Leo įkūrimą man buvo aišku, kad tos elektrinės nebus, o jeigu bus - tai didelė afera su rimtomis pasekmėmis visiems Lietuvos vartotojams, o gal ir aplamai visiems mokesčių mokėtojams. Čia reikia džiaugtis ne dėl investuotojo kad pabėgo - jie paprastai viską apsiskaičiuoja, o dėl mūsų valdžios, kad ji neprisiėmė tokių įsipareigojimų kad tas investuotojas pasiliktų. Bet valdžia jau šneka tyliai:  "nieko, dabar bus jau tiesioginės derybos, o ten jau pasiūlysime tokias sąlygas, kokių norės".