Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-15 17:04:09
Ne, tikrai ne visi daunai. Yra mazuma, kuri labiau isprususi.
Be abejo, nedidele dalis naudoja uzsienio ziniasklaida, ir mano kukli
persona taip pat.

Bet vidurkis yra toks koks yra, ir ji puikiai atspindi musu ziniasklaida ir
TV. Ir valdzia taip pat - ten taip pat yra protingu zmoniu, bet vidurkis
deja nekoks.

Del sovietmecio tai toks kategoriskas nebuciau, rusai gal ir tikejo ta savo
ziniasklaida, bet pas mus tai daug maziau. Bet cia reiktu skirti politini
smegenu plovima, kuris buvo sovietmeciu, nuo dabartiniu olialia mergaiciu
per TV.