Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-15 08:57:01
Na as cia del jumoro taip parasiau, kol kas nerukau, nes dar istatymai pas
mus ne Olandiski.

Mintis tos rasliavos buvo, kad visi svaiciojimai apie nacijas, tautas,
nepriklausomybes tai marazmas. Kuo maziau juo vadovaujamasi priimat
sprendimus, tuo geriau.
Vadovautis reikia ekonomine logika, o ne nacijos, tautos, landsbergio, etc
savokomis. Jau is mazeikiu naftos matom, kaip viskas vystosi, kai
vadovaujamasi ne ekonomine logika.

Ekonomine logika sako, kad reikia tureti varianta pirkti energija kuo
pigiau. Ir neesme, urano, naftos ar elektros forma, svarbu galutinis
produktas kuo pigiau. Ir patikimai, kad niekas negaletu diktuoti kainu.

Toms salygos ispildyti reikalingos tiekimo alternatyvos, apie kurias ir
reiktu galvoti. Atomine elektrine tai tik viena is alternatyvu, kuri turetu
butu lyginiama su kitais variantais. Tik tiek.
Pradziai lygint reiktu atomines gaminamos elektros savikaina su tiekimu vs
su elektros kainomis is kitu saltiniu.

Tu skaiciu niekur matyt deja neteko.