Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-11 00:53:09
"rimux" <rirut@yahoo.com> wrote in message news:odq3g69283j21irhjujhje8ajhn809qqbq@4ax.com...
> On Thu, 9 Dec 2010 21:28:43 +0200, "Vasaris" <none@none.none> wrote:
> Atsijungti nuo IPS/UPS nera nei techniskai imanoma nei ekonomiskai
> naudinga.

Techniškai įmanoma. Ekonomiškai prie Rusijos politikos naudinga vien todėl, kad tada gali gyventi, kurti verslą ir valstybę nebijodamas, kad tau bet kada gali užsukti kranelį/destabilizuoti ir pan.

> Teroiskai aisku imanoma atsijungti, ale reiktu nutiesti dar
> papildomai maziausiai 3 aukstos itampos elektros linijas i Lenkija
> (neskaitant tos linijos per nuolatines sroves keitikli kur dabar
> statysim). O turint omenyje kad lenkijoje yra 400 kV tinklai o pas mus
> 330 kV, kad lenkijoje rytineje puseje isvis silpnai isvystyti tinklai
> ir ten reikia dafiga nauju liniju pastatyti, kad norint prisijungti
> prie UCTE sistemos reikia tureti sistema tenkinancia ivairius
> reiklavimus

Kaštus matome. Ar matome pajamas?

> (dabar tas "baisusis" IPS/UPS uztikrina visus reikiamus
> tinklo parametrus, mums jokiu rupesciu)

Nei jis baisus nei ką. Baisūs yra tik partneriai, tiksliau kada iš jų bukumo kyla diktatūra. Kas pamiršta istoriją, yra pasmerktas ją pakartoti.

> tai tas susijungimas mums
> kainuotu dar daugiau nei nauja atomine. Ir siaip, rekalingi mes tai
> UCTE sistemai kaip suniui penkta koja, kam jimes prijungineti kazkokia
> silpna sistemele su kuria paskui visokiu problemu gali buti.

Tai gal pats gali man paaiškinti, kodėl po SSRS subyrėjimo eilė sovietinio bloko centrinių valstybių persijungė ant UCTE?
Ir mums ji reikalinga.

> Kas liecia ekonomika, pastacius per nuolatines sroves keitiklius
> linijas i Svedija ir Lenkija galesime prekiauti su ta europa tiek kiek
> noresim, bile butu ka parduoti. Net jeigu ir neturesim ka parduoti,
> rusai gales pardavineti per jas, o mes imsim uz tranzita mokesti.

Prasideda... - pasirodo, kad statome tiltą tam, kad Rusijai būtų patogiau eksportuoti! Turint omenyje impotenciją užsienio politikoje po Adamkaus, turbūt tranzitas eitų savikaina? Ir pabandžius pakelti kainą - tankai?

> Svaigsta cia visi apie tuos atsijungimus, butu juokinga jei nebutu
> graudu.

Tikrai kad juokinga - nesugebėt per keletą metų po nepriklausomybės atkūrimo padaryti tą, ką padarė kitos valstybės.