Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-09 15:39:45
Žiurint kaip skaiciuosi ir kas butent skaiciuos. Brazauskas suskaiciavo, kad
uždarius Ignalina, sekancia diena mokesim po lita už kilovatvalande.
   Jei Lietuva netures savo pajegumu, o ju netures, jei nebus pastatyta
atomine, reiškia, liks toks pat monopolis, kaip iki šiol. Mokesi tiek, kiek
rusai pasakys. Nemanau, kad rusu ir baltarusiu elektra iš esmes gali but
pigesne, negu lietuviškos AE. Plius tarpininku navaras, kuris gali but
didesnis, negu AE pajamos.
  Visi tie "alternatyvai" su rapsais ir opilkom, hidroelektrinem ant
kiekvieno griovio, tai tik pasakeles, nieko realaus.