Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-27 18:19:42
Tai kad pas tavi nelabai yr suopračio, kas realiai yra garantija,
ką tai reiškia ir kuo tai išvirsta finansiškai gamintojui. Ir jau
visai nėr suopračio apie daiktų patvarumą bei galimybes jį
"programuot".
Realybėj viskas daug paprasčiau: gaminama kuo pigiau, bet
kad dar veiktų taip ir tiek, kad daugumos klientų nenervintų.
Kad koks kompas bus išmestas dar veikiantis nieko nejaudina,
vistiek softo rašytojai bei gelažų gamintojai padarys tą kompą
moraliai pasenusiu anksčiau, nei jis sugrius fiziškai (su visokiais
neišvengiamais atsitiktinumais, kaip kad nelabai sena blogų
elektrolitinių kondensatorių epidemija). Taip kad kompų
gamintojams niekuo negresia, net jei jų kompai būtų amžini,
vistiek klientai juos keis, nes reiks jiems naujo OS'o, naujo
brauserio, pasijungti naują isterišką telefoną per naujovišką
madingiausią tarpsnukį. Tiesiog kam gaminti brangiau, jei
važiuoj ir pigesni gaminiai. Analogiška situacija ir su bilekuria
kita masine gamyba. Jokiai tipinei moteriškei nereik amžinų
drabužių/batų, jai reik madingų čia ir dabar, jei reik krūtesnių
nei kaimynės, amžinybė niekam neidomi.