Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: rimux
Data: 2010-12-13 10:06:34
On Sat, 11 Dec 2010 00:53:09 +0200, "Vasaris" <none@none.none> wrote:

>Techniškai įmanoma. Ekonomiškai prie Rusijos politikos naudinga vien todėl, kad tada gali gyventi, kurti verslą ir valstybę nebijodamas, kad tau bet kada gali užsukti kranelį/destabilizuoti ir pan.

Techniskai viskas imanoma, klausimas tik kiek tas kainuoja ir ka tas duoda. O siuo atveju mano galva kaina yra lemiamas veiksnys.

>Kaštus matome. Ar matome pajamas?

Galeciau paklausti - ar noretum vazineti ferariu ? Net jei noretum, speju kisene nelabai leistu nusipirkti toki.
Mano galva ta nauja atomine ir svaiciojimai apie sinchroninius susijungimus yra kaip tas feraris - grazu, blizga, vilioja, bet deja kisenes
tai kiauros, ir netgi uzpakalis sviecia. Primenu, jog Lietuvos skola jau trecdalis BVP ir speju dar dides. Gryztant prie klausimo apie
ferari - pirktum toki jeigu sedetum skolose ? Jei tu nepirktum, tai kodel manai kad Lietuva kaip valstybe gali ? Gal pradziai reiktu su
skolom susitvarkyti o jau paskui grandiozinius projektus planuoti.

>Nei jis baisus nei ką. Baisūs yra tik partneriai, tiksliau kada iš jų bukumo kyla diktatūra. Kas pamiršta istoriją, yra pasmerktas ją pakartoti.

Buki ne partneriai, o mes, kad esam tupi ir pjaunam saka ant kurios sedim. Mano galva su kaimynais reikia stengtis sugyventi taikiai o ne
spjaudyti ju pusen.

>Tai gal pats gali man paaiškinti, kodėl po SSRS subyrėjimo eilė sovietinio bloko centrinių valstybių persijungė ant UCTE?
>Ir mums ji reikalinga.

Paziurek i geografini zemelapi ir suprasi kodel.

>Prasideda... - pasirodo, kad statome tiltą tam, kad Rusijai būtų patogiau eksportuoti! Turint omenyje impotenciją užsienio politikoje po Adamkaus, turbūt tranzitas eitų savikaina? Ir pabandžius pakelti kainą - tankai?

As nesiulau statyti jungtis tam kad rusams butu patogiau. Patikslinsiu - per tas jungtis gali buti parduodama elektra is ivairiu saltiniu -
is rusijos, ukrainos, latvijos, estijos, baltarusijos - koks skirtumas is kur, jeigu uz tranzita pionigus gausim. O kainas tiek elektros
tiek duju  tiek naftos, tavo ziniai, jau seniai pas mus reguliuoja rinka, o ne politikai. Nors  cia aisku IMHO, as inzinierius, ne
politikas.

>Tikrai kad juokinga - nesugebėt per keletą metų po nepriklausomybės atkūrimo padaryti tą, ką padarė kitos valstybės.

Skaiciau praeita savaite delfyje - normaliose salyse ekonominio pakilimo metais vargingai gyvenanciu zmoniu lygis salyje mazeja, kaip
pavyzdys svedija buvo pateikta, o pas mus atvirksciai, nesvarbu kaip gerai ekonomikai sektusi, varginguju skaicius tik didejo.
Gal pradziai tegul kas nors paskaicviuoja, kiek paprastas zmogus tures sumoketi visokiausiu mokesciu pavidalu ir kiek gi galu gale ta
elektra kainuos viska padarius, kad butu pastatyta ta nauja atomine ir susijungta su ucte. O tai dabar visi tik buria kazka is oro, o
skaiciavimu tai ner. Speju ir nebus.