Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-11 00:05:51
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:idspn4$l0k$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad nera kuo i vakarus ta energija nutransportuot. Jau nuo 1993 m statom
> energijos tila i Lenkija.
> Kol kas progreso nulis. Gudruoliai pradzioj atomine statys, tada galvos apie
> kabelius.
>
> Yra lygtais projektas kabelio i Svedija, nuo to reiktu ir pradet. Pastacius
> ziuret, ar pigiau elektra bus is Svedijos pirkti, ar vietoj gaminti.

Tauta, kuri neturi savo energetikos, niekados netaps nacija.

Ir reikia suprasti dar vieną dalyką - esmė NE KABELIAI, o KUR STOVĖS KONVERTERIAI. Nes normaliu atveju konverteris turėtų stovėti ties IAE ir siena su Rusija, o ne dabar, kaip planuojama, ties Alytumi.

Ir lieka Kaliningrado klausimas, nes jis dabar užžiedintas per LT, Latviją. Jei būtų proga man pataisyt II laikų pasaulio istoriją, aš galvą padėčiau, kad šitos anklavos nebūtų. Aš ateistas, bet melskimės ir stenkimės visomis išgalėmis, kad ten gyvenimo kokybė spartėtų greičiau nei "Tėvynėje", ir kad ten verslas pasidarytų Pietų Korėją/Seulą, kuri puikiai integruotųsi į EU, kai Rusija palaipsniui degraduotų iki Šiaurės Korėjos lygio.