Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 15:36:12
Jei skaičiavimai rodytų, kad AE iš tikrųjų bus pelninga - tuomet nekiltų problemų dėl investuotojo, jis galėtų finansuoti ir 100 proc. projekto vertės. Dabar gi skaičiavimai to nerodo, arba rodo, kad yra didelė rizika, todėl investuotojas nori, kad ją prisiimtų valstybė, pvz. įsipareigodama kažkurį laiką už kažkurią kainą supirkti elektrą ar prisiimdama atsakomybę dėl kokių nors paskolų statybai.

Valdžia dažniausiai linkusi pradėti didelius projektus, nes esamai valdžiai dideli projektai yra naudingi ne tik dėl korupcijos galimybių (standartinė lietuvio baimė), bet ir dėl statybos metu pagyvėjusios ekonomikos. Tuo tarpu jeigu projektas galiausiai bus nuostolingas, visus nuostolius turės padengti gyventojai, greičiausiai vadovaujant jau kitiems asmenims.