Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 21:13:49
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:ie9q6a$al5$1@trimpas.omnitel.net...
> Vasari, nepriimk uz asmeniskuma, t.y. izeist paties nenoriu, noriu kad
> paziuretum i save is salies.

nepriimu.

> Ekonominio klausimo kontekste (elektros kainos ir tiekimo patikimumas), pats
> operuoji tokiomis savokomis, kaip 5 kolona, tauta, nacija ir panasiai. Tai
> ne skaiciai ir ne konstruktyvus mastymas, tai emocijos.

Mano operavimas 5 kolonos terminu tėra tik toks pats brandus atsakas į oponento brandų teiginį, kad pas mus energijos kainas reguliuoja rinka.

Man bandai pasakyti, kad aš operuoju pagrinde emocijomis, o ne skaičiais ir ne konstruktyviu mąstymu. Manau, kad taip nėra ir juo labiau nėra šitos diskusijų lentos vidurkio kontekste. Ir manau, kad emocijos padeda mąstymo procesui, yra integrali jo dalis. Jei nori šalto proto be emocijų - prisimink, kaip meistriškai skalpeliu padirbėjo Šemeta.

> Todel, nors sudarai protingo zmogaus ispudi, as uz pati nebalsuociau.

O aš prašau balsuoti? :-) aš gerai leidžiu laiką su pakankamai išprusiusiais žmonėmis, o tai, kad mūsų 15-20% pasisakymų eina į paraštes, tai dar visai normalus rezultatas.

> Nes as labiau suprantu zmones, kurie savanaudiskai vagia (kad ir elektrines
> statybos metodu)

Po teisybei, manau, kad tavo supratimas baigiasi, kai pradedama vogti iš tavęs tiesiai. Ties kuriuo riboženkliu baigiasi vagystė iš tavęs, kaip iš asmens, ar iš tavęs, kaip visuomenės nario? Ties tavo sklypo riba? Už 2 kaimynų tvoros? Už mikrorajono?

> negu tuos, kurie stato elektrine, kad kaimynams blogiau butu.

O čia kurie?

> Tie vagiantys bent sau gero padaro, o va antrieji nei sau, nei kitiems.

Nieko naujo, kalinio pasirinkimas - sudaromas įspūdis, kad turi tik du pasirinkimus, iš kurių vienas yra blogesnis už kitą. Šitai akcentuojama, stengiantis atitraukti dėmesį, kad yra kitų alternatyvų. Naujaisiais laikais tai vadinama Putinizmu - arba balsuojate už Putiną ir kietą ranką, arba alkani rusai išsipjaus/prasigers, užplūs vakarus, užsuks dujas, paleis branduolines raketas.