Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-28 08:56:19
na va pats susivokei, jei gamintojas mano jog gali pradet dalis mashinu
byret po 5 metu ir jam reiks taisyt todel jis ir duoda tik 5 metus
garantijos ir nedaugiau.
Priesh keleta metu buvo rashyta apie labai suprastejusia mersu kokybe 100
000 pravaziavusi nauja mashina (pravaziavus per metus) jau galima sakyt
nuolatine servisu lankytoja, tuo tarpu priesh 10 metu gaminti mersai
analogishka bedu kieki "uzsitarnaudavo" pravaziave vos ne 1 mln.
akivaizdu jog dabar gamina prastesnes kokybes produktus, todel neduoda
tokios ilgos garantijos, be to dauguma gamintoju laikosi tokios nuomones,
jog kiekvienas useris turetu keisti mashina mazdaug kas 3 metus (ish esmes
ash irgi laikausi tos pacios nuomones).