Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Insane
Data: 2010-12-09 15:24:05
Jei kalbeti apie linka, tai yra visiskai logiska.. Jie stengiasi parduoti,
nes zino, kad tai gali, didziausia kaina.. Nes ten nera labai daug
alternatyviu saltiniu.. Taip pat butu ir pas mus, jei reiketu pirkti elektra
is rusijos... Parduotu uz tiek, uz kiek noretu.. Kaip dabar parduoda dujas..
Nes vis tiek mokam.. Derimes, bet negalim nusidereti, nes negalim diktuoti
salygu.. Aisku yra kainu riba, prie kuriu pigiau bus su kitom kuro rusim,
bet iki tos ribos jie bando ispesti sau didziausia pelna..

O ar pastatys AE Lietuvoj, tai man siai dienai kazkaip kelia labai daug
abejoniu.. Aisku jau tu pinigu tam reikalui isleista begales, sukurta LEO,
dar velniai zino kaip prasuks reikala kam reikia.. Faktas tame, kad jei
pastatys, tai kazkas is to tik labai dziaugsis uzsitikrindami sau (vaikams,
anukams... pro anukiams) gera gyvenima.. Bet kitaip pas mus nebus dar ilgai
ilgai..

Bet kokiu atveju prognozuoti siandien yra ganetinai sudetinga, nezinant
kokios bus naftos, duju kainos po 5 metu.. Siaip alternatyviu saltiniu labai
norint Lietuvai tikrai pakaktu.. Neseniai ekskursijos metu i Kruonio
elektrine, ten pasakojo, jog pastacius dar 4 tuos generatorius, kuriu
nepabaige pastatyti, tos elektrines uztektu Lietuvos poreikiams.. Stai ir
prasom.. Kur dar po truputi atsirandantys kiti alternatyvios energijos
budai..