Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-10 10:48:50
Bandysiu atsakyt i kelis vasario postus.

Su daug kuo sutikti galima, bet ne su viskuo.

Pirma, kodel persijungus i vakaru sistema, nebegalesim rusisku duju
elektrenuose kurent? Mano kukliom ziniom, persijugimas i kita sistema tai
viso labo daznio sinchronizavimas su kitu tinklu, kas trukdo elektrenu
elektrine sinchronizuot su vakaru tinklu?

Del Butinges - turejau galimybe dirstelt i statybu kainas. Pavogta tiek, kad
protu sunkiai suvokiama. Bet - "viskas konkurso keliu ir pigiausiai".
Isivaizuok, kiek pavogs cia.

Ir pats teisingai tvirtini, kad 3 mln gyventoju, tai viso labo vidutinio
dydzio miestas. Ar pasauly kiekvienas vidutinio dydzio miestas sato atomine?
Tikriausiai ne.

Ir - kodel manai, kad dabartine Lietuvos elektros savikaina galios ir
atomines gaminamai elektrai?
Be to, jau dabar nuo praejusiu metu perkam elektra is latvenergo. Yra jau
kazkiek galimybes rinktis.

O kuo mes savo energija i vakaru poola transportuosim, kabeliu tai ner?