Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-14 08:56:29
skamba ziauriai bet pvz kokioj tai italijoj rytas apie kokia 6, o jau apie
18-19 sutemsta, tagi dirbdavo maziau negu 12 val, nes pasiilsejimo
pertraukeles, pietus budavo :)
Be to vergvaldys pasirupindavo bustu :), shildymo nereikejo, nes ir taip
shilta buvo... vienuzodziu dabartineje lietuvoje koks 1/5 dirbanciuju i juos
su pavydu ziuri :)

P.s.: cia bishki ne itema :)