Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-28 09:00:56
ka cia blevyzgoji.
Kaip tada anot taves suprast kai HP neshiojami kompai uzsilenkia praktishkai
ishkart kai baigiasi 1 metu garantija ?
tas pats mumi buvo su ACER, Toshiba, o va ASUS neshiojamas kompas turejo 2
metus garantijos ir uzsilenke tik pasibaigus garantijai ?
jeigu manai kad gamintojai lopai ir nemoka skaiciuoti manyk taip toliau.

Jei gamintojas duoda 1 metus granatijos reishkia didele tikimybe jog
intensyviai naudojamas tik tiek ir telaikys.