Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-15 09:19:38
Vasari, nepriimk uz asmeniskuma, t.y. izeist paties nenoriu, noriu kad
paziuretum i save is salies.

Ekonominio klausimo kontekste (elektros kainos ir tiekimo patikimumas), pats
operuoji tokiomis savokomis, kaip 5 kolona, tauta, nacija ir panasiai. Tai
ne skaiciai ir ne konstruktyvus mastymas, tai emocijos.

Todel, nors sudarai protingo zmogaus ispudi, as uz pati nebalsuociau.
Nes as labiau suprantu zmones, kurie savanaudiskai vagia (kad ir elektrines
statybos metodu), negu tuos, kurie stato elektrine, kad kaimynams blogiau
butu.

Tie vagiantys bent sau gero padaro, o va antrieji nei sau, nei kitiems.