Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-12-22 03:21:31
nu del to sedejimo tai cia nereiktu ant zmogaus nieko sakyt. gal iprates 
virtuves ant taburetes daug laiko praleist, pvz bulves skusdamas..

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir 
> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. Aš 
> akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes manevruojant 
> išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis.
> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, be 
> airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, tik 
> nusukinėji kalbą į šoną.
> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia 
> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, 
> minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat 
> viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti 
> teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, deformuojasi 
>> labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa senesne 
>> gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>
>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>
>>> Autobild testai:
>>> Fiat Panda:
>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>> Citroen C1
>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>
>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>
>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>
>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie 
>>>> buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo 
>>>> buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i 
>>>> kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ...
>>>>
>>>
>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui.
>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat 
>>>>>>>>>>>> panda
>>>>>>>>>>>> :)
>>>
>>>
>>
>>