Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-21 14:57:49
O pasiskaityti toliau kaip atliekamas NCAP testas neliko jėgų? Visi 
lengvieji automobiliai, nepriklausomai nuo jų masės ir dydžio, daužomi į 
aliumininį deformuojamą barjerą (už kurio jau betono blokas). Šitas barjeras 
vienodas visoms automobilių klasėms. NCAP aiškina kad negalima lyginti 
skirtingų masių automobilių balų skaičių jų tarpusavio susidūrimo atveju. 
Negi taip sunku suprasti kad realiam gyvenime didesnę masę turintis 
automobilis turi pranašumą prieš lengvesnį. Tai reiškia, kad kompaktinis 
automobilis su 5 žvaigždžių reitingu gali būti nesaugesnis nei kokių 3 
žvaigždučių E klasės auto jų tarpusavio susidūrimo atveju.
Tai kas čia sufailino?

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
>
> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another 
> of similar mass and structure. This means that the ratings can only be 
> meaningfully compared between cars of the same type and size."
>
>
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. 
>> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei 
>> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai?
>>
>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė 
>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką 
>> šneku ir rašau.
>>
>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių 
>> klasifikacijoje pavyzdžiui?
>>
>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. 
>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar 
>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame 
>> punkte paminėtą sakinį?
>>
>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš 
>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko 
>> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade tiek 
>> perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi paimt 
>> be konkurencijos.
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus pamirshai 
>>> :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten biznes 
>>> luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>>
>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>>
>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau virsh 
>>> galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.
>>>
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš spec. 
>>>> plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos lankus. 
>>>> Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai.
>>>>
>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti 
>>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste 
>>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo 
>>>> greičio.
>>>>
>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. 
>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S 
>>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas 
>>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, kuris 
>>>> auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo 
>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", 
>>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>>
>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip 
>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom 
>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio 
>>>>> skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo 
>>>>> imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, 
>>>>> skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi 
>>>>> diskiniai ir t.t.
>>>>>
>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 
>>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase 
>>>>> ?
>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>