Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-08 15:34:55
Uzdirba, nes nori tiek uzdirbt (t.y. nera motyvacijos gaut daugiau). IMHO
yra labai gerai, jei zmogus nors uzdirba ir kelis simtus litu, bet NEVERKIA
del to arba kazka DARO kad uzdirbt daugiau. O jei uzdirbi 800 LT, tik verki
bet nieko nedarai kad daugiau uzdirbt (nes nx, taigi galva ijungt reikes ir
laiko sugaist, o paziuret koki Sutriu Baliu (ar kokios ten laidos per TV
buna dabar savaitgaliais) yra daug idomiau), tai is uzdirbanciu daugiau gali
mokescius us VISKA rinkt, tokiem vistiek bus blogai gyvent ir toliau sau
verks

"Dainiushas"  wrote in message news:jbqe6b$253$1@trimpas.omnitel.net...

šiaip tai klysti. Bet čia kita tema. Tuo labiau, bent jau iš pasisakymų
atrodo, skraidai per aukštai debesyse, kad tave pistų maksimos
kasininkių problemos ir apskritai, kodėl jos tiek uždirba.