Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 14:51:50
na suprantu mento protas daugiau neishnesha....

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control


"In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. Mercedes-Benz, 
supplied by Bosch, was the first to implement this with their W140 S-Class 
model."

Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D

pezale tu pezale

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net...
> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
> nereikia.
>
> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo 
> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo logika, 
> 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..
>
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos  ko 
>> gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is ju 
>> nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir 
>> manevringumui.
>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu.
>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir 
>> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai gali 
>> bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus darai 
>> kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys 
>> mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi 
>> vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi.
>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas 
>> buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi (o 
>> senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali 
>> manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>>
>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir 
>>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. 
>>> Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes 
>>> manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis.
>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, 
>>> be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, 
>>> tik nusukinėji kalbą į šoną.
>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia 
>>> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, 
>>> minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat 
>>> viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti 
>>> teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>>
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>>
>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>>
>>>>> Autobild testai:
>>>>> Fiat Panda:
>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>>> Citroen C1
>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>>
>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>>
>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>>
>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel 
>>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir 
>>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne 
>>>>>> arkliai ...
>>>>>>
>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja 
>>>>>>>>>>>>>> fiat panda
>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>