Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-12-21 14:31:51
ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
nereikia.

ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo 
alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo logika, 
87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..


"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos  ko 
> gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is ju 
> nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir 
> manevringumui.
> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu.
> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir 
> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai gali 
> bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus darai 
> kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys 
> mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi 
> vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi.
> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas 
> buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi (o 
> senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali manevruot 
> tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>
> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir 
>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. Aš 
>> akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes manevruojant 
>> išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis.
>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, 
>> be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, 
>> tik nusukinėji kalbą į šoną.
>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia 
>> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, 
>> minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat 
>> viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti 
>> teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>
>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>
>>>> Autobild testai:
>>>> Fiat Panda:
>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>> Citroen C1
>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>
>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>
>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>
>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel 
>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir 
>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne 
>>>>> arkliai ...
>>>>>
>>>>
>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja 
>>>>>>>>>>>>> fiat panda
>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>