Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-13 16:39:22
Tas taip, bet privaciam galesi pist prota kad litus moki, gal pasikeis. O
valstybiniam tai pasius nx :)

"Dainiushas"  wrote in message news:jc7nmi$bec$1@trimpas.omnitel.net...

na man kažkaip neužkliuvo nei priežiūra nei metodai, va du mėnesius
paėjo - tikrai jaučiasi progresas. Šiaip tai ir nuo auklėtojų nemažai
priklauso, o anos visokios gali būt tiek valdiškam tiek privačiam...