Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-21 16:45:49
Tu pakartojai ką aš pasakiau, tik pats to nesuprasdamas :-)
Testas visiems lengvųjų automobilių tipams yra tas pats. Tas pats greitis, 
tas pats aliumininis deformuojamas barjeras. O automobilių skirstymas yra 
tik tam, kad nebūtų lyginami skirtingų masių tarpusavio susidūrimo balai. 
T.y. kad šis testas yra objektyvus kiek automobilis yra pažeidžiamas, kai 
jis panaudodamas _savo_ kinetinę energiją trenkiasi į kalibruotą 
deformuojamą barjerą.
Ir jokių passenger car skirstymo į klases nėra.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcsor9$5q4$1@trimpas.omnitel.net...
> The following structural categories are used:
>
>  a.. Passenger car
>  b.. MPV
>  c.. Off-roader
>  d.. Roadster
>  e.. Pickup
> In each category, cars which are within 150 kg of one another are 
> considered comparable
>
>
>
> tai visgi kategorijos yra ar ju nera operatoriau kipsai ?
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcsl4d$vp1$1@trimpas.omnitel.net...
>>O pasiskaityti toliau kaip atliekamas NCAP testas neliko jėgų? Visi 
>>lengvieji automobiliai, nepriklausomai nuo jų masės ir dydžio, daužomi į 
>>aliumininį deformuojamą barjerą (už kurio jau betono blokas). Šitas 
>>barjeras vienodas visoms automobilių klasėms. NCAP aiškina kad negalima 
>>lyginti skirtingų masių automobilių balų skaičių jų tarpusavio susidūrimo 
>>atveju. Negi taip sunku suprasti kad realiam gyvenime didesnę masę 
>>turintis automobilis turi pranašumą prieš lengvesnį. Tai reiškia, kad 
>>kompaktinis automobilis su 5 žvaigždžių reitingu gali būti nesaugesnis nei 
>>kokių 3 žvaigždučių E klasės auto jų tarpusavio susidūrimo atveju.
>> Tai kas čia sufailino?
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
>>>
>>> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
>>>
>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
>>> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into 
>>> another of similar mass and structure. This means that the ratings can 
>>> only be meaningfully compared between cars of the same type and size."
>>>
>>>
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip 
>>>> serijinių. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio 
>>>> stiklo nei standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką 
>>>> nežinai?
>>>>
>>>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė 
>>>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką 
>>>> šneku ir rašau.
>>>>
>>>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai 
>>>> automobilių klasifikacijoje pavyzdžiui?
>>>>
>>>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. 
>>>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar 
>>>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame 
>>>> punkte paminėtą sakinį?
>>>>
>>>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš 
>>>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes 
>>>> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame 
>>>> treade tiek perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto 
>>>> nominaciją turi paimt be konkurencijos.
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus 
>>>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku 
>>>>> ten biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>>>>
>>>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>>>>
>>>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>>>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau 
>>>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto 
>>>>> kategorijoj.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš 
>>>>>> spec. plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos 
>>>>>> lankus. Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai.
>>>>>>
>>>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo 
>>>>>> patekti 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir 
>>>>>> mieste pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant 
>>>>>> leistinojo greičio.
>>>>>>
>>>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>>>>>> klasę. Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad 
>>>>>> senas S klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi 
>>>>>> nepripažintas genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". 
>>>>>> Pasidomėk, kuris auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus 
>>>>>> savo projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk 
>>>>>> esquires'o.
>>>>>>
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu 
>>>>>>> "kibiras", deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>>>>
>>>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip 
>>>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom 
>>>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai 
>>>>>>> didelio skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris 
>>>>>>> buvo imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 
>>>>>>> metu, skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi 
>>>>>>> diskiniai ir t.t.
>>>>>>>
>>>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek 
>>>>>>> golf tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl 
>>>>>>> beveik 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 
>>>>>>> B klase ?
>>>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>