Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: PukiS
Data: 2011-12-09 17:43:04
visuose 7 metu semakuose bazinej komplektacijoj ejo ir esp, ir kruva
padusku. ir nepisk man proto kad jei tektu rinktis ar nauju spuogu ar keliu
metu semaku (nevirintu is triju) rinktumeis I avarija pakliut

"Veikejas"  wrote in message news:jbta0u$kqc$1@trimpas.omnitel.net...

siulau paciam pasidomet, paimti galima kad ir tokia nelygio mashina kaip
chevrolet aveo 1.2 litro - kuro sunaudojimas  5,1 l/100 km ir 119 g/km (82
arkliai).

praktishkai bet kuris bmw ar audi 7 metu ir senesni CO2 emisija bus 200-300
g/km ir tikrai juose nebus tarkim ESP sistemos ir tik pas reta bus tiek pat
oro pagalviu, taip kad ...