Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-08 16:58:38
Tai aisku, galejo nauja dyzelini pitaka is Krastos paimt uz kokius 150
kilolitu, tada vazinetu kaip varguolis ir nereiketu moket mokesciu. Pats
kaltas, kad buoze yra.

"Dainiushas"  wrote in message news:jbqith$9os$1@trimpas.omnitel.net...

Linai, ne apie mane ir ne apie mastelį čia. Visur yra riba, kada daugiau
mažiau objektyviai pakanka. Sutik, vienam žmogui kruizint į kaimą 200AG
yra gausiai pereboras.