Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: E-Zyz
Data: 2011-12-08 17:03:46
> Linai, ne apie mane ir ne apie mastelį čia. Visur yra riba, kada daugiau
> mažiau objektyviai pakanka. Sutik, vienam žmogui kruizint į kaimą 200AG
> yra gausiai pereboras.

Jei jau taip, tai ir ne apie 200AG cia. Baisiausia yra tai, kokiu mastymu paremta visa tai (aip jau kazkas rase - primete, kad yra su tokiu galingumu tiek ir tiek. Padaugino is m Lt ir jau turim kuo uzkisti skyle. Dzin, kad visi susitvarkys (ir nereikia sakyti, kad tai laimejimas) ir ta skyle biudzete taip ir liks). Islenda koks Pilypas prispanges is kanapiu ir mojuoja savo matematika... Ir visai nesusimasto, kad tai kelia zmoniu nepasitenkinima ir, kas svarbiausia, nepasitikejima. Sutikciau, kad jei sakytu: "ivedam tarsos/ekologijos mokesti, bet masinoms, NUPIRKTOMS PO 2012 metu ir galingesnems, nei 200AG". Viskas butu paprasta, aisku ir teisinga. O ne taip, kad lyg ir planavai vienaip, ateina zila kiaule ir viska nuvercia. Ir, kas liudniausia, kad tai galioja visoms sritims...

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)