Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-08 15:19:20
Bet gal visdelto apmokestinant reiketu kazkokios logikos ir priezastinio
rysio. O ismastymas "Daigaiu nei 200AJ - prabangus automobilis", man labai
logiskas. Tai gal apmokestinam pavyzdziui namus pagal prabanguma suskaiciave
plytas ar langu skaiciu.

Beje su namais man irgi juokingas variantas. Juokingas nes lygtai nebus man
tas mokestis skausmingas. Bet apmokestinti atsizvelgiant į aplinkiniu sklypu
verte - ka as zinau... Kazkokia vidutine temperatura palatoje.

"Dainiushas"  wrote in message news:jbqd9g$ba$3@trimpas.omnitel.net...

na bet pakol kas geriausias išrastas būdas apmokestinimui - pinigai, taip?

O mokestį gali vadint kaip nori, prabangos, ekologijos, variklio tūrio
bbž - esmės tai nekeičia.