Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-13 14:35:59
Nes idomu isgirst pagrindima, kodel teiginys  "apmokestinti automobilius
pagal kriteriju >200AJ" yra teisingas pilieciu atzvilgiu. Gal po metu bus
nuspresta apmokestinti automoiius, kuriuose yra MP3 grotuvas ar laikiklis
kavai? Nes logikos matau tiek pat - tokie parametrai taigi irgi kazka pasako
apie utomobili ir yra objektyvus. Ar ne?

"Dainiushas"  wrote in message news:jc7gk4$vag$1@trimpas.omnitel.net...

ne, šį kartą man tiesiog įdomu dėl ko tokia kategoriška argumentacija :)