Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-08 16:56:31
Jei jau prabangos mokestis, tai IMHO turetu but pagal daikto rinkos verte.
Bet velgi, vieniem auto uz 50 kilolitu bus prabangos virsune, o kiti
aiskins, kad ju auto uz 300 kilolitu yra varguoliskas...

"Doxlas"  wrote in message news:jbqiob$9g3$1@trimpas.omnitel.net...

Problema yra kad kažkas savo įsivaizdavimą "kaip turi būti" bruka kaip
absoliučią visiems tinkamą tiesą, kad kažkas už tave nusprendžia kur yra
toji kartelė - ką tau galima valgyti, pirkti ir vartoti. Jeigu aš sau galiu
leist kažką kitokio nei minia (ir tai man kainuoja brangiau), какого хуя dar
turiu mokėt už tai mokesčius papildomus? Tai nustatom - automobilis - Škoda,
telefonas - Nokia, TV - Tauras ir pirmyn į šviesų rytojų.
Jei šneka apie prabangos mokestį - ar negerbiamas seimūnas Matuzas nors kiek
kitų šalių analogiškus įstatymus nagrinėjo? Ar nors vienoj civilizuotoj šaly
prabanga matuojama AG? Va apie ką aš.