Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-14 15:48:45
pakaba netgi labai minkshta, turbut cia pas visas naujas family car taip
buna, ba buvau priprates prie kietesnes.
Del garso izoliacijos, kame tu cia bedu radai? nebent bagazineje tave tadu
veze?
kokios bedos dar su ergonomika ?

Matau tavo argumentas vienintelis - "nu nx". Jei tau kazkas nepatinka, kad
nera bmw tai cia tik skonio reikalas ir nereik ieshkot slieku kur ju ner.