Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 09:13:20
ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai kurioje
toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos  ko gero visos
turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is ju nebuvo
dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir manevringumui.
Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, lygiai
taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo sportines auto
pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo kelias pasikeis,
aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu.
Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir yra
seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai gali
bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus darai
kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys
mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi vezlio
greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi.
Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas
buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi (o
senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali manevruot
tik i kita transporto priemone arba i stulpa.

beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?