Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-08 18:12:29
Nu tai tadu visi pirmyn pirkt Tatas Nano ir kinietiškus triračius. visa
kita - tai prabanga ir bus apmokestinta. Taip pat prabanga bus ne lauko
tualetas, ne CRT TV Tauras, ne iš kiaulių odelių, sojos izoliato ir
modifikuoto krakmolo ir vitaminų E pagamintos sardelės ir t.t..
Kur civilizuotam pasauly prabanga AG matuojama? Jus marazmo lygį pajėgiat
suprast?