Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-08 18:48:44
negi neaishku kad skirtumas malonume? o siaip ne tame reikalas su reikalu ar
be :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jbqnp8$gbe$1@trimpas.omnitel.net...

žinok, kai pirkau pirmą mašiną ir buvau jaunas ir kvailas, net ir tada
užteko proto nusipirkt dyzelinę oubi su 64kW. Nors alternatyvų buvo
sočiai sočiai. Nu sakyk, jei važinėji su reikalu, o ne dėl važiavimo -
koks skirtumas, 100AG ar 300AG?