Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 14:12:23
1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus pamirshai :D
norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten biznes luxus
klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.

2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...

5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę." -
shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau virsh galvos,
supjovei gryba kaip reikiant.
Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant bandai
lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju ar tas meras
dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.