Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 12:51:17
1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", deja 
kibiru klase tai bmw isetta :)

2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda 
aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom 
dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo 
neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis tas 
kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju yra 
nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t.

5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf tiek 
paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 20 cm 
ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ?
Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir tikrai 
jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:jcsa8e$fii$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Bent pasidomėjai kiek kainuoja Focus WRC ir kiek bendrų detalių turi su 
> serijiniu Fokusu?
> Mes šnekam apie "gatvinius" automobilius. Taigi kad nespėliotum - mano 
> auto - Lancia Delta integrale 16V. Gali pagooglinti apie jos pasiekimus 
> ralyje. Be kitų patobulinimų pas mane dar ir FIA homologuoti saugos lankai 
> sudėti.
>
> 2. Nebus Pandos stabdymo kelias trumpesnis, nes Pandos stabdžiai gale 
> būgniniai, prieky mažo diametro diskiniai. Stabdymo jėgos nesugeneruos 
> tiek kiek Lancios standzhiai. Lancioj galiniai stabdžiu diskai tokie kaip 
> Ladoj - priekiniai :-). Dar - su per plačiom padangom stabdant ant šlapios 
> dangos, prarasi sukibimą anksčiau nei su tinkamom. Todėl ir rašiau kad 
> automobilių inžinieriai visa stabdžių sistemą pradedant pedalu ir baigiant 
> padangomis derina. Tu aiškiai laikai juos idiotais.
>
> 4. Ir kaip vairuotojai iki ABS išradimo stabdė išvis? Išmokstama to, 
> paskui tampa refleksu, nieko baisaus ar sudėtingo nėra.
>
> 5. Nuo kada peraugęs B klasės segmento auto tampa vidurine klase? 
> Pasiskaityk apie automobilių klasifikavimą. Ir pasinagrinėk 1982 metų S 
> klasės Merso komplektaciją. Tiesiog tu dar daug nežinai.
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcs8s6$div$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. Tikejausi suprasti ka tame reportaze norejo pasakyt, ar gal nelabai su 
>> anglu ?
>> kas del ford focus, kurie buna ne tik standartines komplektuotes, ne tik 
>> sportishki,  bet ir sportiniai ford focus, "kibirai" anot taves, kurie 
>> tavo sportine auto padarytu be didelio vargo ir pas kuriuos aktyvusis 
>> saugumas yra N kartu geresnis. Darau prielaida pats vazineji ne su 
>> sportine, o greiciau su kazkiek sportishkiau atrodancia mashina, su 
>> didesne kubatura.
>>
>> siekdamas apsviesti tave  idedu nuotrauka kaip aorodo "kibiras" sportinis 
>> ford focus
>> http://2fastlane.com/blog/wp-content/uploads/2007/04/2007-ford-focus-wrc-3.jpg
>>
>> 2. Turejai susiprasti, jog lyginant tokiu atveju derejo naudoti vienodas 
>> vienodu gabaritu padangas. Uzmausim ant to tavo "sportishko" auto 165 
>> padangas o ant pandos 215 ko gero pandos stabdymo kelias bus trumpesnis. 
>> O panda jei su siauresnem padangom bus, tai nestabdys geriau, tas tai 
>> savaime suprantama.
>>
>> 4. Na paprastai stabdant ko gero, bet papuolus i realia avarine situacija 
>> bala zino kaip ten butu.
>>
>> 5. Matai diskusijos pradzia buvo del to jog, anot kai kuriu vazinet su 
>> nauja vidutines klases auto yra bauda, o va su sena( 6 metu ir senesne) 
>> tai jau prestizas. Na ir kazkas pastoviai kisho mersa s klases, paskui 
>> berods paaishkejo berods 1982 metu gamybos :D
>>
>>
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcs6sh$aev$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Nuo kada kibiras Focus patapo galingu sportišku auto? Tu išvis 
>>> skaitai ką tau rašo?
>>>
>>> 2. Tai supratai kodėl Panda nestabdo geriau nei senas sportiškas auto?
>>>
>>> 3. Jokių švyturėlių neturiu, man atvirkščiai, nuo jų alergija :-)
>>>
>>> 4. Pabandyk pats ir pamatysi kad tai toli gražu nėra sudėtinga.
>>>
>>> 5. Diskusijos esmė buvo būtent, kad lyginai naują ekonomiškos klasės 
>>> auto su nenauja aukštos klasės auto. Dabargi jau šneki apie tos pačios 
>>> klasės automobilius. Kuris iš mūsų nenuoseklus?
>>>
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcs5la$8ir$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gerai
>>>>
>>>> 1. turbut shito testo nematei siulau paziuret suprasi gal bent tada 
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
>>>> Be to nesakiau kad visi, o dazniausiai. Savo laiku kai tevo pazystamas 
>>>> tralais kas savaite keleta kartu uzvezdavo mashinu ish uzsienio, teko 
>>>> isitikinti, jog galingos mashinos toli grazu nebuvo lepintos, o beiveik 
>>>> visos gerai sudroshtos. Beje tau cia matau sportiniai automobiliai aka 
>>>> Porshe, Ferrari, nes pagal tai rashai kitaip ir neina galvot ?
>>>>
>>>> 2. Tai ka ash ir sakiau.
>>>>
>>>> 3. Tai tu cia mieste pasieki 100 km/h ? dar pasakyk kad su svytureliais 
>>>> vazineji :D
>>>>
>>>> 4. Turi but kietas lenktyninkas aka Jonushas, kad geriau uz abs 
>>>> stabdyt.
>>>>
>>>> 5. Visu pirma kitu loxais nevadinu, nebent mane priesh tai ishvadina. 
>>>> Jei zmogus nesukrapshto pinigu ant naujos, aishku perka deveta, bet kad 
>>>> ji saugesne uz nauja tokios pacios klases auto dievazi netikiu. Manau 
>>>> ir bet kuris gamintojas paklausius jo tiesiai man pritartu, 
>>>> technologijos gi vietoj nestovi. Be to jei ta mashina ir sheimyna 
>>>> vezioji - keliuose daug idiotu, kita karta net stovint i tave ileks - 
>>>> sheimos sveikata svarbiau.
>>>
>>>
>>
>>