Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-16 11:38:33
Jau rinkau ankstesniam ginčui infa. Tai va naujų šiuolaikinių kibirų
stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 metų gamybos Lancios -
37.5 m
Tu bent išvis pažįstamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra automobilio
savybių derinys, kuris padeda išvengt avarijos kažką veikiant, o ne
laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir manevravimas siekiant išvengt
avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio sukibimo galimybių pajautimas sukant
vairą, stabdymo jėgos dozavimo informatyvumas, pakabos nustatymas, kad
neprarandant valdomumo kuo greičiau atlikant manevrą, ir tas pats variklio
galingumas. Negi nepasitaikė situacijų kai norint išvengt avarinės
situacijos geriau yra paspaust gazą ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir
laukt kas bus. Kai automobilis galingesnis, turi didesnę pasirinkimo laisvę
kaip greičiau ir saugiau išsisukti iš avarinės situacijos ir, jei vienintelė
galimybė tik stabdyt - dar ir trumpesnį stabdymo kelią.

> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ?
O čia tu apie ką? Nesupratau.