Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-19 12:05:30
kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos klases
mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant palyginimui, tad ir
stabdymo kelias bus visai kitoks.

Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie buvo
manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo buvo tai,
jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i kelkrashti.
Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ...