Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-16 12:47:17
idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo?

na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo
tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona.

kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir
posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint.
del stazo nepergyvenk 10+