Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-15 11:24:16
On 12/15/2011 11:19 AM, ManXP wrote:
> Siaip tavo logika idomi. Jeigu kazkas nusiperka brangesne mesa nei uz 30
> LT, tai tie pasikele? O tie, kurie turi bent keliais kilolitais
> brangesni auto nei tamstos Matizas (ir pareiskia, kad Matizas gaidys),
> tai turbut isvis pasikele snobai? :))

ne, tavo pozicija buvo ne ta, ir man jos neprimesk. pasikele ne tie,
kurie perka po 80 lt/kg, o tie, kurie menkina tuos, kurie perka po 30 Lt
ar dar pigiau, nekalbant apie tai, kad net nepamasto KODEL, nes galvoja
kad yra afiegienai geresni, grazesni ir dar visokie -esni uz tuos LOCHUS
VARGUOLIUS KUR PO 30 PERKA IR SU MATIZAIS VAZINEJA :)