Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-12-21 14:51:52
juk jau tau sake, kad klasifikuojamos masinos ne pagal dydi.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
>
> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another 
> of similar mass and structure. This means that the ratings can only be 
> meaningfully compared between cars of the same type and size."
>
>
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. 
>> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei 
>> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai?
>>
>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė 
>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką 
>> šneku ir rašau.
>>
>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių 
>> klasifikacijoje pavyzdžiui?
>>
>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. 
>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar 
>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame 
>> punkte paminėtą sakinį?
>>
>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš 
>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko 
>> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade tiek 
>> perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi paimt 
>> be konkurencijos.
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus pamirshai 
>>> :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten biznes 
>>> luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>>
>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>>
>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau virsh 
>>> galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.
>>>
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš spec. 
>>>> plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos lankus. 
>>>> Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai.
>>>>
>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti 
>>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste 
>>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo 
>>>> greičio.
>>>>
>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. 
>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S 
>>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas 
>>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, kuris 
>>>> auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo 
>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", 
>>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>>
>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip 
>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom 
>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio 
>>>>> skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo 
>>>>> imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, 
>>>>> skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi 
>>>>> diskiniai ir t.t.
>>>>>
>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 
>>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase 
>>>>> ?
>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>
>