Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-08 14:53:07
Tai va... Pazistamas dirba mokytoju, pries metus pardave ~20 metu senumo
Ford'a ir nusipirko Opela Omega, isidejo dujas, kad galetu pigiai vazinet
(vazineja pagrdine uzsmiesciu karta per savaite, visa likusi laika kieme
stovi). Ir kadangi pasirodo ten yra 210 AG, tai dabar mokes prabangos
mokesti :)))

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O seip idomiai gaunasi - man, jei buciau  aferistas, susimoketi 900 is
imones saskaitos - nebutu didele problemele (o ir nereikes - man momento
uztenka ir prie mazesniu kilowatu). Tuo tarpu siuo metu nedirbantis
pazistamas uz savo n metu karuti su 204AJ jau skolingas valstybei bus.

"ManXP"  wrote in message news:jbqbab$t59$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aisku, visi, kurie gauna daugiau nei 800 litu, yra vagys, banditai arba
bent jau aferistai

"CodeC"  wrote in message news:jbqb08$smn$1@trimpas.omnitel.net...

kiekviens is savo varpines. itariu daugiau yra tu, kurie dirbdami beveik
nieko neuzdirba ir sneka visai kitaip: 'ponai nieko neveikdami bapkiu
privoge, todel labai gerai tie visi prabangos mokesciai'.