Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-12-09 17:55:30
bmw 98m 3er po standartu ejo i visus modelius automatine stabilumo kontrole
ir 6suagos oro pagalves. Opcija buvo 8pagalves.
5er tai buvo dar anksciau.
316i e46 187g/km.
Jei bmw turetu 1.2 varikliu - ju co butu mazesnis uzu aveo.

Giliau analizuojant, nuo bmw visokie kia, chevrolet ir pan, atsilieka
technologikai ~10m visuose mazguose.