Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-15 11:06:19
On 12/15/2011 11:03 AM, hedgehogus paiuricus wrote:
> tai tu dar ir ukininkas..
>
> beje, o jei uzsisaldai skerdiena, tai jau nebeekologiska?

as ne ukininkas, tik turiu tokiu giminiu, todel turiu su kuo palyginti.
sekmes ir toliau perkant saldyta mesyte po 80 Lt. man tokia
paprasciausiai neskani, px ar ji su uzrasu ekologiska ar ne.
ir siaip: man asmeniskai daug skaniau troskintas kumpis nei steikas.
apskritai kepto maisto nelabai megstu. tai dabar tureciau jaustis
varguoliu, nes man mesa po 30 Lt tiesiog skanesne uz ta kur po 80 Lt ?:)