Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 16:01:13
The following structural categories are used:

  a.. Passenger car
  b.. MPV
  c.. Off-roader
  d.. Roadster
  e.. Pickup
In each category, cars which are within 150 kg of one another are considered 
comparable



tai visgi kategorijos yra ar ju nera operatoriau kipsai ?

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:jcsl4d$vp1$1@trimpas.omnitel.net...
>O pasiskaityti toliau kaip atliekamas NCAP testas neliko jėgų? Visi 
>lengvieji automobiliai, nepriklausomai nuo jų masės ir dydžio, daužomi į 
>aliumininį deformuojamą barjerą (už kurio jau betono blokas). Šitas 
>barjeras vienodas visoms automobilių klasėms. NCAP aiškina kad negalima 
>lyginti skirtingų masių automobilių balų skaičių jų tarpusavio susidūrimo 
>atveju. Negi taip sunku suprasti kad realiam gyvenime didesnę masę turintis 
>automobilis turi pranašumą prieš lengvesnį. Tai reiškia, kad kompaktinis 
>automobilis su 5 žvaigždžių reitingu gali būti nesaugesnis nei kokių 3 
>žvaigždučių E klasės auto jų tarpusavio susidūrimo atveju.
> Tai kas čia sufailino?
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net...
>> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
>>
>> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
>>
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
>> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another 
>> of similar mass and structure. This means that the ratings can only be 
>> meaningfully compared between cars of the same type and size."
>>
>>
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. 
>>> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei 
>>> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai?
>>>
>>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė 
>>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką 
>>> šneku ir rašau.
>>>
>>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių 
>>> klasifikacijoje pavyzdžiui?
>>>
>>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. 
>>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar 
>>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame 
>>> punkte paminėtą sakinį?
>>>
>>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš 
>>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko 
>>> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade 
>>> tiek perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi 
>>> paimt be konkurencijos.
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus 
>>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten 
>>>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>>>
>>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>>>
>>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau 
>>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto 
>>>> kategorijoj.
>>>>
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš 
>>>>> spec. plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos 
>>>>> lankus. Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai.
>>>>>
>>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti 
>>>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste 
>>>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo 
>>>>> greičio.
>>>>>
>>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. 
>>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S 
>>>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas 
>>>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, 
>>>>> kuris auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo 
>>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>>>
>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu 
>>>>>> "kibiras", deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>>>
>>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip 
>>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom 
>>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio 
>>>>>> skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo 
>>>>>> imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, 
>>>>>> skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi 
>>>>>> diskiniai ir t.t.
>>>>>>
>>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl 
>>>>>> beveik 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 
>>>>>> B klase ?
>>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>