Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: simutis
Data: 2011-12-13 11:58:29
Gyvenimo laime pagrinde priklauso nuo mamos gimdymo amziaus?

As tai manau, kad laimingesni tie, kuriu seima normali, geros gyvenimo
salygos ir t.t. Ir naturalu, kad jauniems zmonems tokiu galimybiu
dazniausiai iskart nebuna, tai net nematau kitu variantu, negu tik kaip
palaukt dar kazkiek, kol prasisuks biznio verslo reikalai ir t.t.

Nezinau kokia cia laime astuoniolikines vaikui gyvent sklepe uz pasalpa.
Astuoniolikinei tai gal ir neblogai, dirbt gi nebereiks...

"CodeC"  wrote in message news:jc75de$e2i$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/13/2011 11:02 AM, simutis wrote:
> Sekant toliau tavo logika, tai susidaro vaizdas, kad tave gimde 120 :)

tik be vieneto priekyje. turiu ne viena bendraamzi, kurio tevai
vienmeciai su mano seneliais arba jau ata isvis. iki mazdaug 22 metu
turejau visus 4 senelius. spek kurie laimingesni.