Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-21 11:52:14
1. Bent pasidomėjai kiek kainuoja Focus WRC ir kiek bendrų detalių turi su
serijiniu Fokusu?
Mes šnekam apie "gatvinius" automobilius. Taigi kad nespėliotum - mano
auto - Lancia Delta integrale 16V. Gali pagooglinti apie jos pasiekimus
ralyje. Be kitų patobulinimų pas mane dar ir FIA homologuoti saugos lankai
sudėti.

2. Nebus Pandos stabdymo kelias trumpesnis, nes Pandos stabdžiai gale
būgniniai, prieky mažo diametro diskiniai. Stabdymo jėgos nesugeneruos tiek
kiek Lancios standzhiai. Lancioj galiniai stabdžiu diskai tokie kaip Ladoj -
priekiniai :-). Dar - su per plačiom padangom stabdant ant šlapios dangos,
prarasi sukibimą anksčiau nei su tinkamom. Todėl ir rašiau kad automobilių
inžinieriai visa stabdžių sistemą pradedant pedalu ir baigiant padangomis
derina. Tu aiškiai laikai juos idiotais.

4. Ir kaip vairuotojai iki ABS išradimo stabdė išvis? Išmokstama to, paskui
tampa refleksu, nieko baisaus ar sudėtingo nėra.

5. Nuo kada peraugęs B klasės segmento auto tampa vidurine klase?
Pasiskaityk apie automobilių klasifikavimą. Ir pasinagrinėk 1982 metų S
klasės Merso komplektaciją. Tiesiog tu dar daug nežinai.