Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 18:08:23
Jo - bet tai kazkoks ukio subjektas, kuris nusistate reikalavimus pagal savo
smeliadezes taisykles. O kodel mano uab'as negali isdavineti "sportinio
tech. paso" visiems automobiliams, pagal kriteriju ">200AJ". Net lenktynese
dalyvauti nereikes, o ash ir antspauda grazu turiu ir blanka spalvota
nupirksiu.

"Doxlas"  wrote in message news:jcahhf$t57$1@trimpas.omnitel.net...

LASF'e
http://www.lasf.lt/files/2010_FIA%20straipsniai/Techniniu_reikalavimu_komiteto_nuostatai_20091125.pdf
Ankstesnėj puslapio versijoj buvo daugiau infos.
http://www.lasf.lt/index.php/LASF-techniniu-reikalavimu-komitetas